Latest topics
Plot - Terrorisme?
Tirs 30 okt - 5:43:48 by Lula
Terrorisme - Muligt Plot?
Godaften. ^^
Simpelthen for at prøve at genoprette sidens puls, og tiltrække gamle/nye medlemmer, vil personalet foreslå et plot. I kan som se stemme enten ja, eller nej til dette …
Godaften. ^^
Simpelthen for at prøve at genoprette sidens puls, og tiltrække gamle/nye medlemmer, vil personalet foreslå et plot. I kan som se stemme enten ja, eller nej til dette …
[ Full reading ]
Comments: 6
ENORMISTISK UNDSKYLDNING TIL ALLE BRUGERE!!
Tirs 11 sep - 5:37:22 by Lula
Jeg ved at i er dybt skuffede over personalet, men vær det kun overfor undertegnede her! Jeg må ærligt indrømme, at jeg simpelthen har haft så mange ting på hjernen, at jeg ikke bare har glemt konkurrencens …
[ Full reading ]
[ Full reading ]
Comments: 1
Beskrivelse af Route 2
Side 1 af 1
Beskrivelse af Route 2
Route 2 er ligesom Route 1 ét gigantisk område, der minder om de afrikanske sletter. Der er 3 stier. Den første sti fører igennem en skov, der sprudler med grønt - skovstien fører til Montre Siatra. Den anden sti er en forhindring, da man skal igennem en bjergtunnel, der efter sigende er proppet med glubske monstre - tunnelstien fører til Kurr. Den 3 sti er en pløret masse af småsten, der snor sig igennem en lille, rådden skov - mudderstien fører til Hymn.
...
...

» Beskrivelse af Route 1
» Beskrivelse af Route 3
» Beskrivelse af Route 4
» Beskrivelse af Mcfirst Kro
» Beskrivelse af Sapia Bjergkildeudspring
» Beskrivelse af Route 3
» Beskrivelse af Route 4
» Beskrivelse af Mcfirst Kro
» Beskrivelse af Sapia Bjergkildeudspring
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
» Plot - Terrorisme?
» ENORMISTISK UNDSKYLDNING TIL ALLE BRUGERE!!
» Officiel Novelle-Konkurrence - Åben for alle!
» Mjeeeh! >_< Nu igen!
» Minderne vil altid være der
» Hvem er jeg? (ÅBENT)
» Nameless mechanism for sale ~ Andria.
» Thats wye!