Triaxhy Aercal
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Seneste emner
» Deploratus - Hvis du tør ...
Hvem er jeg? (ÅBENT) EmptyTirs 1 Apr - 6:24:14 af Deploratus

» Plot - Terrorisme?
Hvem er jeg? (ÅBENT) EmptyOns 23 Jan - 2:32:43 af Andria

» ENORMISTISK UNDSKYLDNING TIL ALLE BRUGERE!!
Hvem er jeg? (ÅBENT) EmptyLør 22 Sep - 5:01:30 af #21

» Officiel Novelle-Konkurrence - Åben for alle!
Hvem er jeg? (ÅBENT) EmptyLør 11 Aug - 8:41:43 af #21

» Mjeeeh! >_< Nu igen!
Hvem er jeg? (ÅBENT) EmptyTirs 7 Aug - 11:16:32 af Abbigail

» Minderne vil altid være der
Hvem er jeg? (ÅBENT) EmptyTirs 7 Aug - 10:58:19 af Abbigail

» Hvem er jeg? (ÅBENT)
Hvem er jeg? (ÅBENT) EmptyTors 2 Aug - 12:27:35 af Kim

» Nameless mechanism for sale ~ Andria.
Hvem er jeg? (ÅBENT) EmptyTors 2 Aug - 7:55:12 af #21

» Thats wye!
Hvem er jeg? (ÅBENT) EmptyOns 1 Aug - 8:42:31 af Andria

Plot - Terrorisme?

Tirs 30 Okt - 5:43:48 af Lula

Terrorisme - Muligt Plot?

Godaften. ^^

Simpelthen for at prøve at genoprette sidens puls, og tiltrække gamle/nye medlemmer, vil personalet foreslå et plot. I kan som se stemme enten ja, eller nej til dette …


[ Fuld læsning ]

Kommentarer: 6

ENORMISTISK UNDSKYLDNING TIL ALLE BRUGERE!!

Tirs 11 Sep - 5:37:22 af Lula

Jeg ved at i er dybt skuffede over personalet, men vær det kun overfor undertegnede her! Jeg må ærligt indrømme, at jeg simpelthen har haft så mange ting på hjernen, at jeg ikke bare har glemt konkurrencens …

[ Fuld læsning ]

Kommentarer: 1


Hvem er jeg? (ÅBENT)

Go down

Hvem er jeg? (ÅBENT) Empty Hvem er jeg? (ÅBENT)

Indlæg af Kim Tors 2 Aug - 12:27:35

Tid: Omkring 9-10 om morgenen
Vejr: Koldt og overskyet
Sted: Lidt væk fra havnen
Omgivelser: Ødet og efterladt

Det var koldt denne morgen og nok mest fordi det var helt overskyet, solen havde ikke fået lov til at strække sine stråler ned på øen og gøre den dejlig varm. Det havde været varmt dagen før, så at se sådan en hurtigt forandring var helt vildt. Man kunne svagt skimte månen, som var på vej ned udover vandet. Fiskerne og hvalerne var ikke til at se nogle steder, de var langt ude på havnet for at fange fisk eller for at hente ting fra de andre lande. Et stykke væk fra havnen lå en ung og smuk pige, halvt nede i vandet og halvt på land. Hendes hvide krop var knap og nap dækket til, af de ødelagt undertøj som hun havde på. Hendes orange hår stod ud til alle sider, og den hvide hud havde sår og blå og gule mærker flere steder. Hendes lyserødt læber var svagt spredte, så man kunne skimte de hvide tænder. Der var størknet blød ved hendes pande, som havde fået en mørkerød/sort farve. hendes øjne var lukket i som om hun sov, hun gav ikke en eneste lyd fra sig og træk vejret stille og roligt. Hendes krop var næsten iskold, og alligevel rystede hun ikke det mindste. Hendes negle var knækket i forskellige længder, som var tegn på kamp.
Kim
Kim

Bopæl : Hun bor pt. ikke nogle steder
Alder irl : 31
Antal indlæg : 3

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum