Triaxhy Aercal
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Seneste emner
» Deploratus - Hvis du tør ...
ENORMISTISK UNDSKYLDNING TIL ALLE BRUGERE!! EmptyTirs 1 Apr - 6:24:14 af Deploratus

» Plot - Terrorisme?
ENORMISTISK UNDSKYLDNING TIL ALLE BRUGERE!! EmptyOns 23 Jan - 2:32:43 af Andria

» ENORMISTISK UNDSKYLDNING TIL ALLE BRUGERE!!
ENORMISTISK UNDSKYLDNING TIL ALLE BRUGERE!! EmptyLør 22 Sep - 5:01:30 af #21

» Officiel Novelle-Konkurrence - Åben for alle!
ENORMISTISK UNDSKYLDNING TIL ALLE BRUGERE!! EmptyLør 11 Aug - 8:41:43 af #21

» Mjeeeh! >_< Nu igen!
ENORMISTISK UNDSKYLDNING TIL ALLE BRUGERE!! EmptyTirs 7 Aug - 11:16:32 af Abbigail

» Minderne vil altid være der
ENORMISTISK UNDSKYLDNING TIL ALLE BRUGERE!! EmptyTirs 7 Aug - 10:58:19 af Abbigail

» Hvem er jeg? (ÅBENT)
ENORMISTISK UNDSKYLDNING TIL ALLE BRUGERE!! EmptyTors 2 Aug - 12:27:35 af Kim

» Nameless mechanism for sale ~ Andria.
ENORMISTISK UNDSKYLDNING TIL ALLE BRUGERE!! EmptyTors 2 Aug - 7:55:12 af #21

» Thats wye!
ENORMISTISK UNDSKYLDNING TIL ALLE BRUGERE!! EmptyOns 1 Aug - 8:42:31 af Andria

Plot - Terrorisme?

Tirs 30 Okt - 5:43:48 af Lula

Terrorisme - Muligt Plot?

Godaften. ^^

Simpelthen for at prøve at genoprette sidens puls, og tiltrække gamle/nye medlemmer, vil personalet foreslå et plot. I kan som se stemme enten ja, eller nej til dette …


[ Fuld læsning ]

Kommentarer: 6

ENORMISTISK UNDSKYLDNING TIL ALLE BRUGERE!!

Tirs 11 Sep - 5:37:22 af Lula

Jeg ved at i er dybt skuffede over personalet, men vær det kun overfor undertegnede her! Jeg må ærligt indrømme, at jeg simpelthen har haft så mange ting på hjernen, at jeg ikke bare har glemt konkurrencens …

[ Fuld læsning ]

Kommentarer: 1


ENORMISTISK UNDSKYLDNING TIL ALLE BRUGERE!!

2 deltagere

Go down

ENORMISTISK UNDSKYLDNING TIL ALLE BRUGERE!! Empty ENORMISTISK UNDSKYLDNING TIL ALLE BRUGERE!!

Indlæg af Lula Tirs 11 Sep - 5:37:22

Jeg ved at i er dybt skuffede over personalet, men vær det kun overfor undertegnede her! Jeg må ærligt indrømme, at jeg simpelthen har haft så mange ting på hjernen, at jeg ikke bare har glemt konkurrencens dygtige forfattere, men selve siden.

- Der er så mange ting i mit personlige liv, som har forhindret mig i at tænke på siden, selvom den betyder noget nær alt for mig. Og dens medlemmer.

Men pointen er.. At for det første vil jeg undskylde rigtig, rigtig mange gange til alle jer, der pludselig har stået med en administrator-fraværende side! Jeg undskylder dybtfølt, og lover jer personligt, at det aldrig nogensinde skal ske igen! Og hvis det gjorde, må i alle sammen brænde mig på bålet! Helt alvorligt!

Jeg håber virkelig i vælger at acceptere min undskyldning, selvom den slet ikke kan blive stor nok..

Og med hensyn til konkurrencen, så er den udskudt til den fredag den 15 september - 2012.

- Hvis i da stadig ønsker at sætte jeres tillid i denne tåbelige, hukommelses-svage administrator.

Endnu engang mange millioner gange undskyld, fra jeres dybt skamfulde administrator!
Lula
Lula
Admin

Alder irl : 28
Antal indlæg : 58

https://arena-gods.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

ENORMISTISK UNDSKYLDNING TIL ALLE BRUGERE!! Empty Sv: ENORMISTISK UNDSKYLDNING TIL ALLE BRUGERE!!

Indlæg af #21 Lør 22 Sep - 5:01:30

Nu er der også andre admins på den her side, lige meget hvad du siger ~

Vi holder lige lidt tilbage med hekseafbrændingerne endnu. Du er tilgivet
#21
#21

Alder irl : 26
Antal indlæg : 29

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum