Triaxhy Aercal
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Seneste emner
» Deploratus - Hvis du tør ...
Racen: Stryx EmptyTirs 1 Apr - 6:24:14 af Deploratus

» Plot - Terrorisme?
Racen: Stryx EmptyOns 23 Jan - 2:32:43 af Andria

» ENORMISTISK UNDSKYLDNING TIL ALLE BRUGERE!!
Racen: Stryx EmptyLør 22 Sep - 5:01:30 af #21

» Officiel Novelle-Konkurrence - Åben for alle!
Racen: Stryx EmptyLør 11 Aug - 8:41:43 af #21

» Mjeeeh! >_< Nu igen!
Racen: Stryx EmptyTirs 7 Aug - 11:16:32 af Abbigail

» Minderne vil altid være der
Racen: Stryx EmptyTirs 7 Aug - 10:58:19 af Abbigail

» Hvem er jeg? (ÅBENT)
Racen: Stryx EmptyTors 2 Aug - 12:27:35 af Kim

» Nameless mechanism for sale ~ Andria.
Racen: Stryx EmptyTors 2 Aug - 7:55:12 af #21

» Thats wye!
Racen: Stryx EmptyOns 1 Aug - 8:42:31 af Andria

Plot - Terrorisme?

Tirs 30 Okt - 5:43:48 af Lula

Terrorisme - Muligt Plot?

Godaften. ^^

Simpelthen for at prøve at genoprette sidens puls, og tiltrække gamle/nye medlemmer, vil personalet foreslå et plot. I kan som se stemme enten ja, eller nej til dette …


[ Fuld læsning ]

Kommentarer: 6

ENORMISTISK UNDSKYLDNING TIL ALLE BRUGERE!!

Tirs 11 Sep - 5:37:22 af Lula

Jeg ved at i er dybt skuffede over personalet, men vær det kun overfor undertegnede her! Jeg må ærligt indrømme, at jeg simpelthen har haft så mange ting på hjernen, at jeg ikke bare har glemt konkurrencens …

[ Fuld læsning ]

Kommentarer: 1


Racen: Stryx

Go down

Racen: Stryx Empty Racen: Stryx

Indlæg af Lula Tors 19 Apr - 2:09:25

Stryx - Vindens Tavse Budbringere
Racen: Stryx 2885oh2

Stryxernes indflydelse på de 4 byers grundlæggelse:
I midten af det andet år, hvor de forskellige overnaturlige væsner var begyndt på byggeriet af Montre Siatra, blev folket grebet af frygt. En orkan var på vej til Montre Siatra's ufærdige mure, for at ødelægge alt det hårde arbejde! Men de kunne ingen steder flygte hen, og derfor begyndte de at bede til Øvrighedens 3 Guder om hjælp. Men det var ikke dem der svarede, for ud af ingenting opstod hjælpen. De var skabt af vinden, og lignede menneskene, men uden alle følelserne. Vinden selv hviskede deres navne til folket, da alle havde set dem. "Stryx" var deres navn, skabt af den koldeste vind, jorden har haft. De mange Stryxere fjernede med fælles hjælp orkanen, og som tak, fik de 43 kvindelige og mandlige Stryxere lov til at bosætte sig i Montre Siatra, som også blev byens allerførste race, der kom til at høre ind under Overklassen, i det fremtidige Hierarki.

Grundlæggende informationer omkring Stryxerne:
Stryxere er næsten som mennesker, og alligevel ikke. En Stryx er meget følelsesløs, men hersker dog over 2 grundfølelser, der nærmest udgør hele deres udvalg af adfærdsmønster: Arrogance & Selvsikkerhed. Derudover behøver de ikke særlig meget føde over lang tid, eller drikkelse for den sags skyld.
Stryxere er ikke fysisk stærke, og heller ikke de mest intelligente væsner, der findes. Men de har en naturlig evne til nogenlunde at styre vinden, hvilket gør dem farlige, hvis de for en sjælden gangs skyld bliver vrede. Men derudover, er de fuldkommen ligesom mennesker.
Lula
Lula
Admin

Alder irl : 29
Antal indlæg : 58

https://arena-gods.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum