Triaxhy Aercal
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Seneste emner
» Deploratus - Hvis du tør ...
Hired EmptyTirs 1 Apr - 6:24:14 af Deploratus

» Plot - Terrorisme?
Hired EmptyOns 23 Jan - 2:32:43 af Andria

» ENORMISTISK UNDSKYLDNING TIL ALLE BRUGERE!!
Hired EmptyLør 22 Sep - 5:01:30 af #21

» Officiel Novelle-Konkurrence - Åben for alle!
Hired EmptyLør 11 Aug - 8:41:43 af #21

» Mjeeeh! >_< Nu igen!
Hired EmptyTirs 7 Aug - 11:16:32 af Abbigail

» Minderne vil altid være der
Hired EmptyTirs 7 Aug - 10:58:19 af Abbigail

» Hvem er jeg? (ÅBENT)
Hired EmptyTors 2 Aug - 12:27:35 af Kim

» Nameless mechanism for sale ~ Andria.
Hired EmptyTors 2 Aug - 7:55:12 af #21

» Thats wye!
Hired EmptyOns 1 Aug - 8:42:31 af Andria

Plot - Terrorisme?

Tirs 30 Okt - 5:43:48 af Lula

Terrorisme - Muligt Plot?

Godaften. ^^

Simpelthen for at prøve at genoprette sidens puls, og tiltrække gamle/nye medlemmer, vil personalet foreslå et plot. I kan som se stemme enten ja, eller nej til dette …


[ Fuld læsning ]

Kommentarer: 6

ENORMISTISK UNDSKYLDNING TIL ALLE BRUGERE!!

Tirs 11 Sep - 5:37:22 af Lula

Jeg ved at i er dybt skuffede over personalet, men vær det kun overfor undertegnede her! Jeg må ærligt indrømme, at jeg simpelthen har haft så mange ting på hjernen, at jeg ikke bare har glemt konkurrencens …

[ Fuld læsning ]

Kommentarer: 1


Hired

2 deltagere

Go down

Hired Empty Hired

Indlæg af Colin Lør 7 Jul - 2:25:53

Sted: Torvet der ligger i Hymn.

Tid: 13:03

Omgivelser: Larmene boder, en masse væsener.

Vejr: Bagende sol.



Lyden fra handlerne der var sat igang lød på gaden. Skældsord om priserner var mest det man kunne hører. Det støjede og larmede. Butikkerne var åbnet for nogle timer siden så der var godt fyldt op med mennesker. Solen bagede ned og selvfølgelig blev der også brokket over det. I den mere stillere og dystere ende af gaden stod en skrækindjagende butik. Hvor bygningerne normalt fulgte den hvide farve var der en som helt uregelmæssigt var sortmalet. Butiks ruderne tog ikke imod lys og var umulige at se igennem. Over døråbningen hang der et skilt. Skiltet var ret specielt. Det var lavet af slebet lavasten og havde havde bukstaverne udhuggede og farvede med blod. "Lejemord". Alene ordet gjorde folk bange. Kun dem som havde været der inde vidste hvad priserne var. Og det var ellers kun Overklasses racer og en enkel rig middelklasse. Det var billigt i forhold til hvad det var. 10.000 Laerc pr. mord, plus dækkelse, af mullige lovbrydelser. Inde i butikken stod der en disk og to stole. Bag disken var der en dør til et lydtæt rum til handel. Bag disken sad en høj ung mand iført en læderrustning af rødtlæder hvis ærmer delvist det stod af stof ved armene. Under disken lå hans ulovlige våben. Colin ventede blot. Han var tålmodig. Der kom kunder, blot mest om aftnen. Grunden til at boden også var åben om dagen var at han en gang fik et sæt kunder om dagen han tjente godt på. Derfor havde han altid åbent om dagen. Colin bandede lavmælt. Der var gået 3 timer, Hans vagt var forbi for en time siden. Dublin, det andet varmenneske som skulle tage hans post ville abselut se om der var en luder han kunne købe. Han lovede at hvis Colin også to hans post måtte Colin godt knalde med hende. Colins blik flakkede rundt i boden. Med så mange penge havde de råd til meget. Inden i var væggene dækkede af de mange kontrakter de havde fået igennem det halve år de havde været igang. Det halve år havde givet dem mere erfaring og respekt end en anden butik der havde været igang i 30 år. Efter de mange penge de havde tjent havde de også råd til ulovlige, stærke menneske våben. Men de kendte ikke meget af menneskenes teknologi. Våbene var armbrøste og buer, økser, sværd og knive/daggerter. Efter de få emner at gå ud fra er der arbejdet tusind gange mere grundigt på våbene. Det havde gjort dem så gode at sten og knogler var som smør at hugge og skyde i. Det blev lejemorderene respekteret for. Det var mange som ikke turde at stille sig op imod dem. Colins fingre trommede let på bordet. Tiden gik. Han overvejede at kontakte
Dublin og hører hvor han var. Men han var sikkert i gang med at gennem bolle et billigt menneske, Dryker eller en anden lavere stående race. Efter langtids ventetid hørte han endeligt noget nærme sig. Hørte skridtene og lugtede blodet fra hans næste kunde.
Colin
Colin

Bopæl : Se karakterarket i profilteksten.
Alder irl : 28
Antal indlæg : 10

Tilbage til toppen Go down

Hired Empty Sv: Hired

Indlæg af Lula Lør 7 Jul - 8:02:38

Lula skubbede sig forbi en flok moderne unger, ikke meget ældre end de 16-17 år, som syntes at fylde mere end nødvendigt. En af drengenes store armbevægelser ramte Lulas skulder, hvilket fik hende til at vakle, og derved dumpe ind i en tilfældig herre med ildrødt hår. Manden med det ildrøde hår gloede rasende på Lula, som hurtigt sprang et skridt tilbage, og derefter bukkede for manden. Hun stammede nervøst.
"Jeg.. Jeg undskylder virkelig, herre! Jeg.. Jeg blev sk-skubbet, og røg desværre ind i dem.. Jeg u-undskylder dybt!"
Manden med det ildrøde hår skuede imod de grinende unger, der havde været skyld i Lulas kollision med manden. Så sukkede han irriteret, og fortsatte videre, som om intet var sket.

Så snart manden var ude af syne, vendte Lula sig om, og stirrede direkte på de stadigt fnisende drenge, med et par tårer i øjenkrogene. Hun forstod ikke hvorfor nogle unge væsner kunne være så modbydelige - skulle de forestille at være de der forfærdelige mennesker. De der "gangstere", som man kaldte dem. Med deres ubehøvlede sprog, og deres smagsløse opførsel. Tanken om det fik Lula til at bore neglene ind i sit hånds kød. Hun ønskede egentlig ikke at være streng, men disse knægte var tydeligvis af rebelsk støbning, og siden de ikke lignede et par Overklasser, begyndte hun med en høj, skarp tone at give dem deres straf.
De skulle straffes, for næsten at skabe en unødig kamp i det offentlige.

Lula tog 2 fingre til munden, og udstødte en skinger piftelyd. Den skar nærmest i ørene, men hun blev ved, indtil 2 Djævle viste sig. Hun kiggede på dem begge, og imens at de fleste tilfældige borgere fjernede sig, pegede hun på de 6 unge knægte, som havde været skyld i hendes kollision med den rødhårede mand. Hun sagde med et viljefast, dog uvant blik i øjnene: "Straf dem. De forårsagede næsten en skade imod en muligvis Overklasses-herre. Jeg vil sige.. 2 ugers piskning, men for at være barmhjertig, bliver det kun i JERES opsyn. Ingen andre. Forstået Misk og Andrew?"
Hun kiggede igen på de to Djævle, der nikkede hastigt, inden de med en utrolig styrke tvang de 6 unge knægte imod Rådhuspladsen. De skulle ned i kælderen.. Der, hvor straffen ville finde sted..

Lula sukkede, og kiggede kort rundt. Det var et ensomt indtryk, der mødte hende, da de tilstedeværende borgere nu gik store buer omkring hende. De havde afsløret hendes identitet - hun var tydeligvis en Regentinde.
Derfor besluttede Lula sig for, da hun spottede en dyster butik midt i de muntre farver, at tjekke stedet ud. Især titlen syntes at trække på hendes nysgerrighed, for hvilken butik fremsætter ligefrem en titel om noget, der sikkert er dybt ulovligt, midt i så populær en gade? Det var et spørgsmål, som nagede Lula, imens hun skubbede døren ind.

En ungdommelig fyr stod bag disken, og hun fik en underlig følelse af ubehag. Var det bare hende, eller så det ud til, at ordene på skiltet skulle tages alvorligt? Hun rystede kort skuldrene, kiggede med et genert blik på den unge mand, og udtalte så et par ord, med en let stammen.
"J.. Jeg kan se.. A-at du.. Tilbyder lejemord?.."
Lula
Lula
Admin

Alder irl : 28
Antal indlæg : 58

https://arena-gods.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Hired Empty Sv: Hired

Indlæg af Colin Lør 7 Jul - 21:42:02

Colin smilede uhyggeligt da kunden kom ind af døren. En zombie. Det havde også lugtet lidt råddent. ”Det er så korrekt som det kan blive.” sagde Colin med en hård tone. ”Hvis du vil af med den du foragter, så er det her.” smilede Colin og prøvede at fremstå så erfaren som muligt. Hans øjne hvilede skarpt på zombien. Hun så bekendt ud.. det var svært at sige hvor han havde set hende før. Han tog sig sammen og ledte i hans indviklede og godt opfyldte hukommelse. Minder og tanker
snoede sig på kryds og tværs. Vent... Nu kunne han huske det. Hun var Middelklassens regentinde. ”Er du ikke...regentinde?” spurgte Colin med en ironi af nysgerrighed. Til tider var han træt af at kører denne facade. Især når han skulle gører det to timer om dagen, og i dag fire timer tænkte han strengt, og sendte en vred tanke til Dublin. Han skulle ikke havde gået med til det her. Hvis han blev grebet i ulovlige sager af en regentinde så skulle Dublin stå til ansvar for det. Han ville tværer Dublin ud over gulvet og tvinge ham til at tage alle hans fordømte poster... Tilbage til virkeligheden.
Han sad overfor en regentinde som let kunne få ham henrettet eller tortureret. Han skulle holde sige så cool som muligt og lade være med at provokere. Det var svært. Han brugte altid sin skarpe tunge til at overtale overklasser til at betale og tirrer dem. Han sukkede og tænkte på hvilken straf han ville få. Tortur var den mest oplagte straf.

Han forestillede sig selv, Båndet til en skammel imens en djævel piskede hans ryg i stykker. Tortur offenligt... Han ville miste alt sin respekt og gå til samme niveau som en simpel cyborg. Var der noget han havde stærkere had til end noget andet var det cyborger. Falske mennesker var alt hvad de var. Reserve dele, robotter... Han bandede heftigt i sit eget hoved. Så kunne han jo ligeså godt tage sit liv. Godt, han kunne bede for at hun ikke var her for at straffe ham. Måske var hun her rent faktisk for at hun ville have nogen dræbt. Håbet vendte tilbage i Colin. Han trommede let på disken med fingrene for at holde sig beskæftiget og holde sin facade. //Sorry længden//
Colin
Colin

Bopæl : Se karakterarket i profilteksten.
Alder irl : 28
Antal indlæg : 10

Tilbage til toppen Go down

Hired Empty Sv: Hired

Indlæg af Lula Lør 7 Jul - 22:33:25

Trangen til at bide sine negle var svær at overvinde for Lula, der blev mere og mere nervøs, i takt med at manden bag disken talte. Men så snart manden nævnte hende, som regentinden af middelklassen, sukkede hun lettet. Hun brød sig personligt ikke om at gemme sin identitet, da hun normalt var elendig til at lyve - eller i det hele taget holde noget hemmeligt. Så derfor placerede hun, kun for at virke selvsikker udadtil, begge håndflader på hendes let markerede hofter. De var nemme at se, for hendes sorte heldragt af tykt bomuld, havde utallige huller, så man let kunne spotte den skræmmende blege hud. Hun var virkelig så hvid, at mange mistænkte hende for at være en blodsuger - en af de der eventyr-væsner, der efter sigende rygter, skulle suge folk helt tør for blod. Men det var noget pjat. Lula var en Zombie, og ikke et eller andet eventyrs-væsen, der kun var skabt for at skræmme små, uartige børn.
Lula nikkede hurtigt, men stirrede nærmest sørgmodigt på den unge mand. Tænk at så flot et væsen, kunne være skyld i så grufulde mord. Selv hvis han kun solgte dem, kunne Lula desværre ikke se gennem fingre med det. Men på den anden side..

Lula var næsten ved at pive af skræk, da hun tog sig selv i at udtænke en modbydeligt ondskabsfuld plan. Hvis hun kunne få ham til at udføre et mord for øjnene af hende, ville hun kunne bruge ham, måske som slave, eller som alt-muligt-mand. Hun lod fingrene tromme betænksomt imod den ene hofte, imens hun tavst iagtog manden. Han så selv ud til at dagdrømme.
Da manden pludselig kiggede på Lula med en bemærkelsesværdig, lettere dumdristig selvsikkerhed, besluttede Lula sig for, at føre planen ud i livet - hun kunne altid straffe sig selv i al hemmelighed. Måske rive huden af sine ben, som hun plejede, når hendes sadistiske side vandt over hendes ellers moralske sind.

"Jo.. Altså je-jeg.. Jeg vil gerne have.. A.. At du sl.. Slår en.."

Lula tænkte sig om. Hvilken tilfældig race måtte lide et offer, for at hun kunne få en ny stikker-rendt-dreng?.. Hun forholdt sig tavs et par minutter, men fortsatte, da hun havde truffet sit valg, derefter sin forsigtige og stammende talestrøm.

"E.. En Stryx ihjel.. H.. Hvis du.. K-kan.."

Hun pillede nervøst ved en af dragtens løse bomuldstråde, imens hun spændt - og lettere svedende - afventede den unge mands svar.
Lula
Lula
Admin

Alder irl : 28
Antal indlæg : 58

https://arena-gods.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Hired Empty Sv: Hired

Indlæg af Colin Man 9 Jul - 18:14:00

"En Stryx? Kunne du overhovedet komme med et lettere offer? Selvfølgelig kan jeg dræbe en Stryx, det kræver bare at du betaler og skriver under her" sagde Colin lettet. Hun ville have nogle dræbt. Ikke straffe ham. Han rakte hende en kontrakt med en snøvlet skrift:

Acceptere du denne kontrakt acceptere du at dække over mulige lovbrydelser der vil blive set under drabet. Når drabet er fuldført returnere lejemorderen med offerets hoved og af venter betalling på 10.000 laerc.
Skriv navnet og adresse på den pågældende person som skal dræbes her:_________
Hvis du ønsker der det bliver en dato også sat på drabet. Hvis det er det du ønsker så skriv datoen her:____ Hvis drabet mislykkes, får du muligheden for at få to gratis kontrakter.

Underskrift:________
Wolves Brotherhood.


Han kiggede regentinden i øjnene. Hans facade var noget nemmere at holde når han vidste at han ikke ville blive straffet. Så faldt hans blik imod hans sværd, og hans bue og pilene der lå skjult bag disken. Han spurgte sig selv hvilket af dem han skulle bruge. Han ventede blot på adressen, så kunne han afgøre om personen skulle skydes i lejelighed eller om personen skulle blive overfaldet af ham med et sværd i et hus. Han glædede sig allerede til at tage livet af en person og tjene endnu en formue. Ikke kun betalingen, også ofrets penge.. Colins gule øjne lyste et øjeblik op og blev røde men blev så normale igen. Han fik lyst til at dræbe den Stryx så hurtigt som muligt... Derefter rakte Colin zombien en kuglepen. Blækket var deres sidste offers blod. Blodet var blot for mørket med en masse blåbær og nogle urter. Han ventede nu blot på at der blev skrevet under. Han elskede virkelig synet af en nyskrevet kontrakt. //Tilgiv mig D: Er en tard//
Colin
Colin

Bopæl : Se karakterarket i profilteksten.
Alder irl : 28
Antal indlæg : 10

Tilbage til toppen Go down

Hired Empty Sv: Hired

Indlæg af Lula Tirs 10 Jul - 1:26:36

Lula tav. Og så fik hun en ny og dobbelt så dumdristig idé. Hun nægtede at være skyld i et tilfældig offers død, især fordi hun ikke kendte en eneste Stryx's navn, og tog viljefast imod kuglepennen, imens hun med en lav, nervøs stemme endnu engang talte til manden, imens hun læste kontrakten igennem for den tredje eller fjerde gang.

"J.. Jeg vil.. Jeg vil hellere have en Zombie dræbt istedet.."

Hendes hånd rystede let, idet hun langsomt lod kuglepennen nærme sig pergamentet, hvor hun skulle skrive ofrets navn. Hun startede ud med et skævt L, da sveden der krøb ned af hendes fingre gjorde det svært for hende at holde godt fast om den glatte kuglepens krop. Derefter, da hun kort havde taget et dybt sug af den rådne luft i butikken, tilføjede hun de sidste tre bogstaver.
Hun havde skrevet sit eget navn, og derfor var hun nærmest ved at dø af skræk for den død, hun muligvis lige havde skrevet under på.

Lula ventede ikke på at manden bag disken skulle reagere, idet hun hurtigt slap kuglepennen, efter at have skrevet 'nu' under datoen, men hev en enorm, grønlig og fugtig samt gammeldags pengepund op. Man kunne tydeligt høre pungens indhold rasle og klirre, idet det grønlige stof bevægede sig.

"J.. Jeg hedder.. L.. Lula.."

// Du er altså ikke noget tard! n__n //
Lula
Lula
Admin

Alder irl : 28
Antal indlæg : 58

https://arena-gods.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Hired Empty Sv: Hired

Indlæg af Colin Ons 11 Jul - 6:26:20

”Aha, hvilken grund er der til at du vil dø? Er det presset ved din stilling?” spurgte Colin og greb ,uden man lod mærke til det, sit sværd og skjulte det med den ene hånd på ryggen. ”Eller vil man måske bare gøre mig en ussel slave? Hvis du tror at det er det du kan så skal du tro om igen. Jeg nægter, og jeg sagde NÆGTER at blive slave igen.” Vreden groede op i hans blik. Han havde glædet sig til at dræbe en og få noget ud af det, altså udover at blive en slave eller tortureret. Hun var jo komme for at straffe ham.. og ham som havde håbet at kunne få en kontrakt. Han strammede grebet om sit sværd og rejste sig og gik rundt i en bue om zombien. ”Hvis du virkelig troede at jeg var så dum, så må der være noget galt med dig. Kun det dummeste og mest naive lille væsen ville gøre det.” Han vidste at han spillede et farligt spil lige nu, men ingen skulle slippe godt fra at forsøge at gøre ham til slave. Han overvejede at dræbe hende før hun kunne skrige på hjælp. Eller blot torturere hende i det lydtætte rum? Han var jo bundet af kontrakten.. Hans greb om sværdet strammede sig så meget at hans knoer blev hvide. Han kunne næsten ikke styrer de nerver der udløste hans evner. Han greb fat i zombiens dragt og hvæste hende ind i øret ”Jeg er ikke dum, hører du!?, eller skal jeg gentage det så dine små døve zombie ører kan hører det!?”. Nu begyndte han at grine. ”Du kan ikke gøre noget imod mig, du er som jeg også er, bundet af kontrakten. Du skal dække mulige lovbrydelser, og jeg skal slå dig ihjel!” spyttede Colin hende i ansigtet. Hans sværd kom nu frem så Lula kunne se det. ”Kan du se det her menneske våben? Får du ikke bare lyst
til at dømme mig tortur eller henrettelse, fordi jeg bruger menneske våben? Det er bare ærgeligt, for det kan du ikke!” Han tirrede hende. Han vrede gjorde hans handlinger, det var ikke til at styrer. Han fik en stærk trang til at bade sin klinge i hendes blod.
Så slog en tanke ham, hvis han dræbte regentinden, ville han sandsynligvis kunne tage hendes plads.. hvilket ville give ham magten til at befri hans menneske søskende fra slaveri. Muligheden stod foran ham. Det krævede blot et hug. Et hug. Hugget ville også give ham hendes penge.. alt. Desuden ville det være æreløst at lade vær. Hun havde skrevet under. Han kunne kun finde gode grunde til at han skulle gøre det. Han besluttede sig at gøre det.
Colin
Colin

Bopæl : Se karakterarket i profilteksten.
Alder irl : 28
Antal indlæg : 10

Tilbage til toppen Go down

Hired Empty Sv: Hired

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum